Regulamin
§1 Postanowienia Ogólne
1.1. Niniejszy regulamin reguluje zasady korzystania ze Sklepu Internetowego prowadzonego pod adresem www.fibbery.pl. 1.2. Sklep internetowy, działający pod adresem www.fibbery.pl (zwany dalej: Sklep internetowy Fibbery), jest prowadzony przez Jakub Capała LUXURY NIP: 8351619315 REGON: 527624089 , Jana Brzechwy 9, 96-200 Rawa Mazowiecka.. 1.3. Dane teleadresowe przedsiębiorcy, umożliwiające Kupującemu kontakt ze Sprzedawcą:
Adres poczty elektronicznej: kontakt@fibbery.pl 1.4. Regulamin sklepu internetowego Fibbery umieszczony jest nieprzerwanie na stronie internetowej www.fibbery.pl w sposób umożliwiający Klientom jego pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie jego treści. Regulamin jest również udostępniany Klientom przed zawarciem umowy.
Adres pocztowy: Jana Brzechwy 9, 96-200 Rawa Mazowiecka
Numer telefonu i/lub faksu: tel.: +48 734404592
§ 2 Definicje
Pojęcia, którymi posługuje się niniejszy regulamin oznaczają:
2.1. Konsument – jest nią osoba fizyczna w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego,
2.2. Przedsiębiorca na prawach konsumenta – jest nią osoba fizyczna zawierająca umowę
bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że
nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z
przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na
podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej,
2.3. Przedsiębiorca – oznacza osobę fizyczną, osobę prawną lub jednostkę organizacyjną
niebędącą osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadzącą we
własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową i dokonującą czynności prawnej
związanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową,
2.4. Usługodawca/Sprzedawca – Jakub Capała LUXURY NIP: 8351619315 REGON: 527624089 , Jana Brzechwy 9, 96-200 Rawa Mazowiecka.
2.5. Sklep internetowy – sklep internetowy prowadzony pod adresem www.fibbery.pl przez
Jakub Capała LUXURY NIP: 8351619315 REGON: 527624089 , Jana Brzechwy 9, 96-200 Rawa Mazowiecka.
2.6. Kodeks cywilny – ustawa z dnia 23 Kwietnia 1964r. (Dz.U.2020.1740),
2.7. Towary oraz Usługi – wszelkie usługi świadczone oraz towary będące przedmiotem
umowy sprzedaży między sprzedawcą a kupującym,
2.8. Regulamin – niniejszy regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną w rozumieniu art.
8 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U.2020.344),
2.9. Klient/Kupujący – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca
osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, która dokonuje lub
planuje dokonać Zamówienia w ramach Sklepu Internetowego z wykorzystaniem drogi
elektronicznej, w tym również Konsumenta, Przedsiębiorcę na prawach konsumenta oraz
Przedsiębiorcę,
2.10. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, w którym to Klient akceptuje ofertę sprzedaży
Sprzedawcy, która zawiera w szczególności cenę, rodzaj, ilość Towarów lub Usług w
ramach umorzy sprzedaży za pośrednictwem sklepu internetowego.
2.11. Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta
(Dz.U.2020.287).
§ 3 Zasady korzystania ze sklepu internetowego
3.1. Ceny wszystkich oferowanych przez Sklep towarów i usług są cenami brutto oraz są wyrażone w złotych polskich. Odstępstwa od zasady waluty polskiej
są wyraźnie zaznaczone.
3.2. Ceny widniejące na stronie internetowej sklepu Fibbery, jak również opisy towarów i usług
stanowią jedynie informację handlową, a nie ofertę w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.
Charakter wiążący – na potrzeby zawarcia konkretnej umowy – zyskują one dopiero z
chwilą potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji przez Sprzedającego.
3.3. Sprzedawca używa w Sklepie internetowym Fibbery kodów rabatowych upoważniających do
zakupów towarów z rabatem zamieszczonym na kuponie. Kody rabatowe nie podlegają
zamianie na równowartość pieniężną.
3.4. Do złożenia zamówienia w sklepie internetowym Fibbery konieczna jest akceptacja
niniejszego Regulaminu.
3.5. Do skutecznego złożenia zamówienia w Sklepie internetowym Fibbery konieczne jest
posiadanie urządzenia z dostępem do Internetu umożliwiające przeglądanie stron
internetowych, a także klawiatura lub inne urządzenie umożliwiające poprawne
wypełnienie formularzy elektronicznych. Zaleca się korzystanie z najnowszych wersji
przeglądarek internetowych: Firefox, Chrome, Internet Explorer, Microsoft Edge, Opera,
Safari dla systemu OS X, itd.
3.6. Strona Sklepu internetowego korzysta z technologii Responsive Web Design (RWD), która
dopasowuje treść strony do urządzenia na którym jest ona wyświetlana. Strona Sklepu jest
przygotowana do wyświetlenia zarówno na komputerach stacjonarnych jak i również
urządzeniach mobilnych.
3.7. Strona Sklepu internetowego Fibbery posiada certyfikat SSL – bezpieczny protokół
szyfrowania komunikacji.
§ 4 Warunki zawierania umowy sprzedaży
4.1. Zamówienia w sklepie internetowym Fibbery można dokonywać poprzez wypełnienie
odpowiednich formularzy dostępnych na stronach sklepu.
4.2. Klient podczas składania zamówienia jest zobowiązany do podania prawidłowych danych
osobowych: imienia i nazwiska, adresu zamieszkania, adresu e-mail oraz telefonu
komórkowego.
4.3. Po otrzymaniu zamówienia, Sprzedawca potwierdza jego otrzymanie oraz jednocześnie
informuje o przyjęciu Zamówienia do realizacji. Potwierdzenie zamówienie odbywa się
poprzez przesłanie przez Sprzedającego do Klienta odpowiedniej wiadomości mailowej
na adres podany w formularzu zamówienia. Z chwilą potwierdzenia przyjęcia zamówienia
do realizacji przez Sprzedającego, umowa uważana jest za zawartą.
4.4. Udostępnienie oraz utrwalenie treści umowy sprzedaży następuje poprzez udostępnienie
niniejszego Regulaminu na stronie Sklepu Internetowego, przesłanie stosownej informacji
na adres mailowy Klienta podany przy składaniu zamówienia, o którym mowa w §4 pkt.
4.5. Dokonywanie Zamówień w Sklepie internetowym Fibbery jest możliwe 24 godziny na dobę
przez wszystkie dni w roku.
§ 5 Sposób płatności i termin płatności
5.1. W sklepie Fibbery istnieje możliwość płatności w jeden z następujących sposobów:
płatność za pobraniem,
BLIK,
płatność kartą
za pośrednictwem usług płatniczych dostawców zewnętrznych.
5.2. Po złożeniu zamówienia, Klient otrzymuje drogą poczty elektronicznej (e-mail) numer
rachunku bankowego, na który należy przelać właściwą kwotę. Z chwilą zaksięgowania
wpłaty na rachunku bankowym sklepu Fibbery zamówienie jest przekazywane do realizacji.
5.3. Sklep internetowy Fibbery umożliwia wpłatę należności za pośrednictwem następujących
zewnętrznych serwisów płatności elektronicznych takich jak:
-Przelewy24
5.4. Klient jest obowiązany do dokonania płatności za pomocą jednego z wyżej wymienionych
sposobów w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy sprzedaży.
5.5. W przypadku wyboru płatności za pobraniem, Klient zobowiązany jest do dokonania
płatności przy odbiorze przesyłki.
§6 Dostawa
6.1. Zamówione towary dostarczane są wyłącznie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej i odbywają się pod adresem wskazanym przez Klienta w formularzu zamówienia.
6.2. Czas wysyłki towarów jest oznaczony na stronach sklepu internetowego Fibbery i wynosi 24-96 godzin. Sprzedawca dołoży wszelkich starań, aby dostawa towaru nastąpiła w czasie podanym w karcie produktu w sklepie internetowym. W przypadku niemożliwości dostawy towaru w wyżej wymienionym czasie, Kupujący zostanie o tym niezwłocznie poinformowany.
6.3. Dostawa zamówionych Towarów odbywa się za pośrednictwem BLpaczka.
6.4. W momencie przekazania towaru firmie kurierskiej Kupujący jest powiadamiany o tym fakcie poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres podany w zamówieniu.
6.5. Koszty dostarczenia Towaru, które oprócz ceny za Towar ponosi Klient, są podawane na stronie internetowej Sklepu przy składaniu Zamówienia.
6.6. Koszt dostawy towaru w przypadku wyboru płatności za pobraniem w całości pokrywa Klient.
6.7. W przypadku, gdy Klient nie odbierze przesyłki dostarczonej pod wskazany adres lub z wybranego punktu odbioru w wyznaczonym terminie, Sprzedawca ma prawo do potrącenia z kwoty zwrotu środków kosztów dostawy oraz innych poniesionych kosztów związanych z nieodebraniem przesyłki.
6.8. W przypadku nieodebranych paczek, sklep ma 14 dni na rozpatrzenie zwrotu i przekazanie środków.
§ 7 Odstąpienie do umowy
7.1. Kupujący będący Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta, który zawarł
umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, ma prawo odstąpić od zawartej
umowy sprzedaży w terminie 30 dni od daty wydania mu towaru bez podania przyczyny.
7.2. W przypadku skorzystania z prawa, o którym mowa w punkcie poprzedzającym, Kupujący
powinien zgłosić odstąpienie od umowy poprzez wiadomość na adres kontakt@fibbery.pl
7.3. W przypadku złożenia przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę na prawach konsumenta,
oświadczenia o odstąpieniu drogą elektroniczną za pośrednictwem elektronicznego
formularza odstąpienia od umowy, Sprzedawca niezwłocznie prześle potwierdzenie
otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy (na trwałym nośniku danych w
rozumieniu art. 2 pkt 4 ustawy z 30.5.2014 r. – o prawach konsumenta.
7.4. Koszt zwrotu towaru, za wyjątkiem sytuacji, o której mowa w art. 33 (tj. w sytuacji
dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę
na prawach konsumenta, sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy
dostępny w Sklepie Internetowym) i art. 34 ust. 2 ustawy z 30.5.2014 r. – o prawach
konsumenta, ponosi Kupujący.
7.5. Kupujący ma obowiązek należycie zabezpieczyć odsyłany towar tak, aby zapobiec jego
uszkodzeniu w transporcie (bezpośredni koszt zwrotu rzeczy – zgodnie z art. 34 ust. 2
ustawy z 30.5.2014 r. – o prawach konsumenta (t.j. Dz.U. z 2017 r. poz. 683).
Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta ponosi bezpośrednie koszty
zwrotu towaru.
7.6. Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta zobowiązany jest do dokonania
zwrotu rzeczy niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 30 dni od daty, w której
odstąpił od umowy. Sprzedający może zastrzec, iż w przypadku odstąpienia od umowy,
rzecz podlegająca zwrotowi zostanie odebrana przez niego lub osobę przez niego
upoważnioną.
7.7. Jeżeli dostarczony towar jest niekompletny, bądź nosi ślady użytkowania, wykraczające
poza zwykły zarząd rzeczą, Sprzedawca zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia
przesyłki, lub do obniżenia zwracanej kwoty o równowartość towaru uszkodzonego.
7.8. W przypadku odstąpienia od umowy wszystkie dokonane przez Kupującego płatności,
w tym koszty dostarczenia (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego
przez Konsumenta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny
w Sklepie Internetowym), zostaną zwrócone na rachunek bankowy Kupującego nie później
niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez Sprzedającego oświadczenia Kupującego o
odstąpieniu od umowy.
7.9. Sprzedawca oświadcza, iż zwrot płatności, o którym mowa w § 7 pkt 7.8 Regulaminu
zostanie zrealizowany przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył
Kupujący. Sprzedawca w porozumieniu ze Kupującym, może ustalić inny sposób zwrotu,
który nie będzie wiązał się z koniecznością poniesienia przez Kupującego dodatkowych
kosztów.
7.10. Sprzedawca oświadcza, że prawo do odstąpienia nie przysługuje w odniesieniu do umów
ujętych w art. 38 ustawy z 30.5.2014 r. – o prawach konsumenta,
7.11. Zawierając umowę Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta potwierdza,
iż zapoznał się z treścią niniejszego regulaminu, w tym potwierdza, iż został
zawiadomiony o prawie odstąpienia od zawartej umowy sprzedaży w terminie 30 dni od
daty wydania mu towaru.
§8 Reklamacje
8.1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta, z tytułu niezgodności
Produktu z Umową są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa oraz
poniższymi postanowieniami Regulaminu.
8.2. Sprzedawca jest obowiązany dostarczyć produkt bez wad.
8.3. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych, powstałych podczas dostawy lub w
przypadku skierowania reklamacji do Sprzedającego, Kupujący powinien przesłać
informacje o tym fakcie listownie na adres Jakub Capała LUXURY NIP: 8351619315 REGON: 527624089 , Jana Brzechwy 9, 96-200 Rawa Mazowiecka. lub poprzez email na adres kontakt@fibbery.pl. W zgłoszeniu zaleca się wskazać wadę, jaką
zdaniem Klienta towar posiada, oraz jeżeli jest to możliwe – udokumentować rzeczoną
wadę, datę wystąpienia wady, żądanie sposobu doprowadzenia do zgodności towaru z
umową zgodnie z art. 560 i nast. Kodeksu cywilnego oraz podanie danych kontaktowych.
Powyższe wymogi mają charakter zaleceń, ich brak nie ma wpływu na skuteczność
reklamacji.
8.4. Sprzedawca w terminie 14 dni od otrzymania zgłoszenia ustosunkuje się do zgłoszenia.
Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca
uznał reklamację za uzasadnioną.
8.5. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego
Konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia
roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach
internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji
społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich
Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi
Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:
8.5.1. http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; 8.5.2.
http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php;
8.5.3. http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.
8.6. Klient będący Konsumentem posiada w szczególności (lecz nie wyłącznie) następujące
przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania
reklamacji i dochodzenia roszczeń:
8.6.1. Klient uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu
konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o
Inspekcji Handlowej (tekst jednolity: Dz.U. z 2019 r., poz. 1668 ze zm.), z wnioskiem
o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży. Regulamin
organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich określa
rozporządzenie ministra sprawiedliwości z dnia 6 lipca 2017 r. w sprawie określenia
regulaminu organizacji i działania stałych polubownych stałych sądów polubownych
przy wojewódzkich inspektorach inspekcji handlowej. (Dz.U. z 2017 r. poz. 1356).
8.6.2. Klient uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji
Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej
(tekst jednolity: Dz.U. z 2019 r., poz. 1668 ze zm.), z wnioskiem o pozasądowe
rozwiązanie sporu między Klientem, a Sprzedawcą. Informacja na temat zasad i trybu
procedury mediacji prowadzonej przez wojewódzkiego inspektora Inspekcji
Handlowej dostępna jest w siedzibach oraz na stronach internetowych
poszczególnych Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej.
8.6.3. Klient może złożyć skargę za pośrednictwem platformy internetowej ODR:
http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Platforma ODR stanowi także źródło informacji
na temat form pozasądowego rozstrzygania sporów mogących powstać pomiędzy
przedsiębiorcami i Konsumentami.
§9 Zasady publikowania opinii
9.1. Każdy zarejestrowany klient może publikować opinie o towarze w odpowiednim
miejscu na stronie internetowej Sklepu. Opinia powinna być napisana językiem polskim z
zachowaniem zasad poprawniej polszczyzny.
9.2. Opinie są subiektywnymi wypowiedziami Klientów. Sprzedawca nie ponosi żadnej
odpowiedzialności za ich treść.
9.3. Kupujący/klient oświadcza, że jego wypowiedź nie narusza obowiązujących przepisów
prawa, ani praw osób trzecich. Ponosi on pełną odpowiedzialność za wypowiedzi
umieszczone przez niego w Sklepie Internetowym Fibbery.
9.4. Nadesłana opinia podlega weryfikacji przez sprzedawcę pod względem sprawdzenia czy
opinia ta nie zawiera treści o charakterze zakazanym tj. w szczególności gdy opinia narusza
obowiązujące przepisy, zawiera treści zakazane, reklamowe, dane osobowe, narusza prawa
autorskie itd.
§ 10 Dane osobowe
10.1. Administratorem danych osobowych jest Sprzedawca.
10.2. Zasady ochrony danych osobowych znajdują się w Polityce Prywatności sklepu
internetowego Fibbery, dostępnego na stronie www.fibbery.pl
§ 11 Wykorzystanie danych w celach przypomnienia o porzuconym koszyku
11.1. Sklep internetowy www.fibbery.pl zastrzega sobie prawo do wykorzystania adresu e-mail podanego przez Klienta podczas procesu składania zamówienia w koszyku w celu przesłania jednorazowego przypomnienia o niedokończonym zamówieniu (tzw. porzuconym koszyku).
11.2. Adres e-mail przetwarzany jest na podstawie uzasadnionego interesu administratora danych (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) w celu umożliwienia Klientowi wygodnego powrotu do swojego zamówienia.
11.3. Klient może w każdej chwili zrezygnować z otrzymywania takich wiadomości, kontaktując się z administratorem danych pod adresem kontakt@fibbery.pl
11.4. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.
§12 Postanowienia końcowe
12.1. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania z ważnych przyczyn zmian w niniejszym Regulaminie. Wszelkie zmiany Regulaminu wchodzą w życie w odpowiednim terminie wskazanym przez Sprzedawcę, nie krótszym jednak niż 7 dni.
12.2. Zmieniony Regulamin wiąże Kupującego/Klienta, jeżeli zostały zachowane wymagania określone w art. 384 oraz 384[1] Kodeksu cywilnego, to jest został on prawidłowo powiadomiony o zmianach i nie wypowiedział umowy w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia powiadomienia.
12.3. Zgodnie z art. 8 ust. 3 pkt 2 lit. b ustawy z 18.7.2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną podmiot korzystający ze strony sklepu internetowego Fibbery zobowiązany jest do nieumieszczania na tej stronie treści o charakterze bezprawnym.
12.4. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mieć będą odpowiednie przepisy Kodeksu cywilnego oraz ustawy z 30.5.2014 r. – o prawach konsumenta.
12.5. Niniejszy Regulamin jest dostępny pod adresem internetowym www.fibbery.pl. 12.6. Umowy ze sprzedawcą zawierane są w języku polskim. 12.7. Regulamin wchodzi w życie z dniem 24.07.2025.